Menu
СВЕТИ САВА

СВЕТИ САВА

СВЕТИ САВА   Ко се...

Драган Марјановић: Србијанство и Косово

Драган Марјановић: Србијанство и Ко…

Како, гледано идејом срби...

ИЗЛАЗ ЈЕ У СУПРОТНОМ СМЕРУ – ПОУКА О СРБИЈАНСТВУ

ИЗЛАЗ ЈЕ У СУПРОТНОМ СМЕРУ – ПОУКА …

Појам „србијанство“ се ко...

Драган Марјановић: НЕ ВАЉА ДА КОСОВО ЧУВАМО ?! (ИЛИ – МОЋ СИМБОЛА)

Драган Марјановић: НЕ ВАЉА ДА КОСОВ…

Беше ли да је неко најављ...

Драган Марјановић: БОЖАНСКА ДИНАМИКА ТВАРИ ИЛИ ЕВОЛУЦИЈА

Драган Марјановић: БОЖАНСКА ДИНАМИК…

„И зато ће им Бог послати...

Ђорђе Ивковић: О ПОНОСУ И ЗАБЛУДИ

Ђорђе Ивковић: О ПОНОСУ И ЗАБЛУДИ

Иван Гундулић, вредан 5...

Радован Дамјановић : Срби су најстарији народ и лингвистика то доказује!

Радован Дамјановић : Срби су најста…

Гост емисије "Интервју" б...

Ђорђе Ивковић: КАКО УСПЕТИ У СРБИЈИ?

Ђорђе Ивковић: КАКО УСПЕТИ У СРБИЈИ…

Времена су уистину тешка,...

666

666

Чудан, али врло јасан зна...

Весна Веизовић: Кад материја поједе дух у души остаје амбис или како гинемо у информацином рату

Весна Веизовић: Кад материја поједе…

Св. Пајсије Светогорац: „...

Prev Next

Vežbe za otvaranje čakri

Učitelji joge i sličnih veština preporučuju razne vežbe za otvaranje čakri, koje pomažu da budemo pokretljivi i da pravilnije dišemo. Za početak isprobajte neku od ovih vežbi. Ako prvi put vežbate, nemojte preterivati! Radite polako i odmarajte se.

 

Učitelji joge i sličnih veština preporučuju razne vežbe za otvaranje čakri, koje pomažu da budemo pokretljivi i da pravilnije dišemo. Za početak isprobajte neku od ovih vežbi. Ako prvi put vežbate, nemojte preterivati! Radite polako i odmarajte se.

Prva čakra

Prvo kleknite na pod sa skupljenim, paralelnim nogama, pa  u tom položaju sedite na listove svojih nogu. Opustite se, rukama obuhvatite kolena, a zatim nekoliko puta ponovite sledeću vežbu: Dok udišete, trbuh “gurnite” prema napred, a kad izdišete, gurnite ga nazad. Za vreme vežbe nemojte micati ostali deo tela.
Druga čakra

Lezite leđima na pod. Podignite se na laktove, a zatim dignite obe noge u vazduh koliko možete. Kad udišete, razmaknite noge koliko možete. Kad izdišete, prekrstite u vazduhu jednu nogu preko druge.

Svaki put pokušajte dici noge malo više. Ovo je za početnike, bolesne ili starije osobe malo teža vežba, pa kad se umorite, pričekajte malo. Kod svakog novog pokušaja dignite noge malo više u vazduh, sve dok ih ne dignete više od pola metra iznad poda.
Treća čakra

Sedite na pod prekrstenih nogu (kao Indijanci). Ispružite ruke sa svake strane tela, zatim ih polako savite prema gore, pa dlanovima i prstima uhvatite ramena. Dišite smireno, punim plućima.

Ostanite u tom početnom položaju i nastojte da vam gornji deo tela bude ravan. Zatim udahnite i okrenite samo gornji deo tiela na levu stranu. Kad izdišete, okrenite gornji deo tela u desnu stranu. Vežbu ponovite, ali nakon nekoliko pokušaja kod udaha okrenite gornji deo tela na desnu stranu, a kod izdisaja, na levu stranu.
Četvrta čakra

Nakon što ste se odmorili, sedite prekrstenih nogu kao i kod prethodne vežbe. Ruke ispružite svaku sa svoje strane tela, a zatim ih spojite na prsima, malo ispod grla, tako da prste jedne ruke spojite s prstima druge ruke. Laktovi vam moraju biti ispruženi sa svake strane, pod uglom od 45 stepeni prema telu.

Dišite pravilno, a zatim u isto vreme lakat jedne ruke dignite, a lakat druge ruke spustite, kao deca kad se igraju “aviona”. Napravite nekoliko vežbi, a zatim opustite ruke i odmorite se, pa ponovite vežbu.
Peta čakra

Sednite na pod s prekrstenim nogama (kao Indijanci). Ruke neka vam budu ravne, stavite ih na kolena. Dišite nekoliko minuta pravilno, opustite se.

Svaki put kad udahnete, “gurnite” gornji deo prsa prema napred, a kad izdahnete, savijte ga unazad. Ponavljajte vežbu par puta, a zatim se odmorite.
Šesta čakra

Sedite na pod, a noge opet prekrstite ispod sebe. Raširite ruke sa svake strane tela, a zatim ih spojite na prsima, malo ispod grla, kao kod vežbe za četvrtu čakru. Prste leve ruke spojite  prstima desne ruke.

Pravilno dišite. Obe ruke s isprepletenim prstima dignite lagano iznad glave i u isto vreme izdahnite vazduh. Nemojte razdvajati ruke dok ih dižete iznad glave. Ponovite vežbu nekoliko puta, odmorite se, a zatim je opet ponovite.
Sedma čakra

Kleknite na pod sa skupljenim, paralelnim nogama, pa u tom položaju sedite na listove svojih nogu kao u vežbi za prvu čakru. Opustite se. Ruke ispružite u vazduh, iznad glave, a prste isprepletite da vam bude lakše u tom položaju.

Dišite polagano kroz nos otprilike minut. Nakon toga udahnite i “gurajte” trbuh desetak puta prema napred i prema nazad. Lagano izdahnite, opustite se, a nakon nekog vremena ponovite vežbu.

Poslednji put izmenjenoчетвртак, 18 JULY 2013 13:40
nazad na vrh
Irish bookie Coral cbetting.co.uk location at United Kingdom

Категорије

Линкови

Локалне вести

Алати

О нама

Пратите нас

List with onlain bookmakersGBETTING